sick homework

Nu är jag tillbaka i verkligheten, ja till och med jag har ett vanligt tråkigt liv. Trotts min plats på jorden! Chloé är tillbaka på Hawaii vilket märks i mitt fall för mail efter mail med skolmatrial har ploppat in från min kära flickvän. Något som inte är lika kul som jag tyckte innan då jag bad om att få de hit till Cali. Mitt läx plugg suger riktigt mycket just nu för jag kommer inte fram så mycket. Sitter här med ett arbete om hjärnan som ska vara inne med 60 sidor. Jovisst, kul! När jag kommer tillbaka till Hawaii blir de att äta upp läxorna då jag har tenta i Portugisiska, och har inte köpt boken som vi ska kunna, bra jobbat va? Ska vi vinka hej till F?

Nej nu slutar vi tjata om skolan som inte har börjat riktigt än och rycker upp oss.. Jag kunde trotts allt sutit i en äklig skolsal just nu. Men jag sitter hemma i Cali med utsikt över ett soligt och lugnt hav. Vilket betyder inga vågor att hoppa i taket för idag, vilket är as nice. För då behöver jag inte känna ångest över att jag sitter inne och skriver. Senare idag tänkte jag åka till biblioteket för att se om man kan låna en bok om hjärnan och facspråket jag verkligen behöver känner jag. Ska försöka få klart detta idag eller imorgon. Vilket nästan är omöjligt..

Jag har en rolig sak att berätta, eftersom min mamma ville ha lite egen tid med mig har hon tagit ledig och överraska mig med en liten mini trip med mig.. Så imorgon åker vi till Mexico några dagar, ska bo på värsta Spa-hotelet, äta gott, och så klart hinna med några sköna vågor. På söndag kväll flyger jag hem till Hawaii igen och får äntligen träffa älskling ♥ igen. Dock blir jag en upptagen man med mina jävla läxor. Trodde College skulle va som en fest?

Vi hörs, nästa gång kanske borta i Mexico eller varför inte på Hawaii ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0