Nytt år, 2010

Får väl börja med att säga gott nytt år kära läsare. Dom senaste dagarna hade de varit kass uppdatering. Men jag har helt enkelt haft annat för mig och inte orkat berätta något... Men här kommer en snabb repris av vad som har hänt..

30/12:
Åkte jag och flickvännen på lite äventyr upp till LA. Vi tog bilen och lite lite mer än 1h senare var vi framme, vi besökte walk of fame för Chloé skull sen blev de mest affärer och storsa runder. Käka godmat och träffa min morbror på familj för att hämta ett brev? till min mamma. Fast innan vi lämnade Los Angeles bakom oss blev de ett stop i skandinaviska affären för lite inhandling av godsaker och ett obligatoriskt stop på IKEA. Efter en lång dag somnade vi tidigt hemma i Newport igen.

31/12:
Nyårs afton kära gammla nyår.. Vad ska man säga, de kan komma en hel berättelse senare om hela denna dagen. Men detta är lite av de tradition jag och mina gammla vänner har fått här hemma och självklart måste en tradition att hållas. De börjar med att vi åker på surf trip för att hitta nya fina spots eller smultronställe.. Detta håller vi på med ungefär hela dagen innan vi ger oss hem för att börja fira nyår som, som vanligt firas ute till havs med en stor båt, kapten, besettning och hela köret. Tolvslaget firade jag med inte lika gammal tradition med skumpa på deck tillsammans med min nyårs kyss till Chloé.

1/1:
Ingenting alls gjorde vi, de ända jag gjorde på hela dagen var att ringa till pizza mannen och beställa hem pizza till oss för att sedan gå ner och betala när dom väl kom.. De blev en sjukt mysig och trött dag i sängen med Chloé med massa med filmer och sovande.

2/1:
De blev surf med Ryan och Zac på morgonen och senare på dagen umgicks jag med min mor. Bara hon och jag, då skämde hon bort mig med att åka och handla lite kläder och annat bra att ha. Var även en sväng på pappas gammla jobb för att fixa ut medecin till mig. Senare på eftermiddagen hämtade jag Chloé och vi åkte ut till kyrkogården för att visa Summer och Kevin ♥ Har varit lite blandade känslor om detta va rätt eller fel.. Men vi får väl se. På kvällen var det grill/parmiddag hemma hos Summers vänner, vilket var kul för Chloé att få träffa lite tjejkompisar här typ. Kanske blir rätt tröttsamt att höra på vårt killsnack 24/7. Vi åkte hem rätt tidigt eftersom Chloé skulle packa.

Som ni säkert vet så åker Chloé tillbaka till Hawaii idag, vilket kommer bli jätte tråkigt. Eftersom jag så klart vill ha kvar henne här i alla fall några dagar till. För vi har haft den bästa jul och nyårs lovet man kunde ha haft och hunnit med så otroligt mycket.. Jag åker till tillbaka till Hawaii fören nästa söndag den 10/1.. Kände att jag ville stanna lite länge och umgås med familjen och vännerna, de är inte så ofta man gör de. Eller har den tiden att göra de. Hahah

Nu ska jag väcka Chloé som fortfarande ligger och sover, hon är nog världens sämsta sömntutta :) Men världens sötaste kanske de ska stå i stället. Sen ska jag köra henne till LAX och vinka av henne med hennes flyg som går tillbaka hem till Hawaii om några timmar :/ Jag hatar att säga hejdå! Men älskar känslan av att vi ses snart igen.


(Hitta en gammal surf bild, i sina bästa år.. Något som aldrig kommer komma tillbaka :/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0