Nu dör jag ett tag

Hejsan hoppsan gått folk :) nu är jag tillbaka på Hawaii och lever allas tider okej där ljuger jag faktist men jag är förvånad att jag inte är mer stressad än vad jag är. Jag har liksom gått i lugn takt genom hela dagen som gått en så länge i alla fall. Hur som helst var jag precis på skolan och köpte mig boken som vi har på tentan i morgon i portugisiska haha det här ska bli intressant eftersom den är rätt svår och tjock som en hamburgare typ ;) ingen som har lust att komma hit och skriv min tenta så bjuder jag på glass och kan garantera er sol? De låter väl super bra. Var även på ett möte med min handledare som berömde mitt tjocka arbete om hjärnan ni vet och att bara såg allt positivt som jag gjort med de och han sa bara massa lovord om vilken bra elev jag var haha jo men man tackar! Extra kul att de är bara jag som lyckats få de inlämnat än de kan ju bara ge plus i kanten :) de ska ju va inne i slutet på veckan så jag ska retas med mina pluggvänner ett tag till. Well well nu måste jag börja med tenta plugget och lite annat men först tänkte jag ha lite welcome back sex med cepet. Puss och godnatt sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0