Hjärnan suger och min sover

Jag tror knappt att jag lever, eller gör jag inte de? I vilket fall som helst är jag sjuk i huvudet. Nu har jag skrivit mitt sista ord på min fackuppsats och tryckt på spara. På mina 61 sidor har jag skrivit om hjärna och allt som har med den att göra, jag är faktiskt lite imponerat själv. Men nu ska vi komma fram till de sjuka och det är att jag näst in till har suttit och skrivit rakt upp och ner i 15 timmar. De är inte normalt, men nog den bästa känslan jag haft sen jag fick reda på att ähh jag vet inte vad. Hahah Nu ska jag strax gå och lägga mig, jag orkar inte packa idag. Men en sak är klart att jag ska vila i sönder mig dom dagarna vi är i Mexico, för nu är jag helt slut. Ska skicka in mitt arbete imorgon bitti och jag lovar att jag kommer vara först med de. Sen tänkte jag skicka lite "känn skadeglädje" sms till mina klass kompisar på Hawaii som nog har mer ångest än vad våra föräldrar har att dom lura på oss allt trams om tomten. Slut på medelenandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0