Hälsningar från Mexico

Hejsan alla glada läsare, stora som små. Jag tänkte bara tala om att jag lever och mår strålande bra. Här i Mexico lever jag som Kung. Mamma trivs med. Tyvärr måste vi lämna denna underbara plats imorgon för att återvända hem till Newport Beach. Var egentligen meningen att vi skulle åka hem idag, men min mor ville verkligen inte så hon övertalade mig att stanna och hotellchefen.. För att vi skulle få behålla vårt rum eller svit en natt till. Så tidigt imorgon sätter vi oss i bilen och bilar hem till USA, Cali och Newport Beach, Del Mar?! Cici. Kommer att berätta mer senare men nu har jag inte tid för jag ska på massage nu och sen ikväll blir de en sista mor och son middag men seriöst snack.

Föresten Mamma kommer till Hawaii snart, ja ni hörde rätt... ALla på Hawaii se upp häxan kommer syna er ;) Världens bästa häxa!!..

Pero hemos oído de nuevo pronto ahora tengo que correr. Bye y un beso!!

(El nivel de español aprieto aquí eh?)

Vivir la vida, Josh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0