planer för sommarlov

Hej alla glada läsare! Om de finns några kvar för jag är nog inte precis någon bra bloggare, för en blogg är nog meningen att den ska uppdateras oftare än var 4 vecka eller som nu 7 dagar senare.
Helgen var sjukt nice med inget plugg nästan fast egentligen borde jag pluggat som ett djur men jag har inte pallat efter starten på detta helvetes året med allt vad läxor och skola innebär. Men snart är det över eller i alla fall för ett litet tag både för min och för Chloé del. Nu kan vi snart ha tid för varandra och jag kommer ha tid att surfa igen. Känns sorligt att befinna sig på Hawaii och mest av tiden sitta frammför en data eller befinna sig instäng i en skola typ. Detta trodde jag verkligen inte innan jag åkte hit.

Men eftersom sommaren snart är här har vi lite planer som skulle vara nice att göra till lite verklighet. Men de här med tid och pengar är aldrig något jag haft mycket av som alltid har så himmla mycket i luften. Men efter att både jag och älskliong fått uppleva terminen från helvetet så känns de som att en sommar utan skolan, plugg och jobb är något vi båda två förtjänar. Vår plan är att resa runder under sommaren i europa och se alla gammla bygnader och platser som ni är kända för. Åka runt med tåg och bära på en tung ryggsäck och leva livet typ. Vi håller fortfarande på att skissa på våra planer för vi har en del olika åsikter om det hela. Men en sak vet jag att oavsett om det blir en sommar i europa, hemma i newport eller kvar här på hawaii så kommer de bli ett sverige besök. Kort eller långt vet jag inte än.

Lev livet, för leva livet ska jag göra snart. De kan jag lova er. Föresten farmor -20 grader är inget ni har på sommaren va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0