Ett livstecken

Tja världen!
Skolan tar så sjukt mycket tid nu, det är inte friskt. Jag pluggar bara och när jag inte pluggar så sitter jag på föreläsningar i skolan eller labbar i labbet. Egentligen har jag inte tid att skriva här nu heller men efter att Farmor och Farfar skickat ett "hjälp vart är Josh" e-mail kände jag mig så illa tvungen. Men de han inte gå en månad ;) Så lite bra va de allt...
Vi har rätt mycket labbar nu så jag ska tillbaka till skolan igen, var bara hemma och käka mat och vad jag lever på nu? Jo, Cola, kaffe, snabbmat, glass och red bull. Så himla dåligt, jag vet.
På måndag ska jag hålla en föreläsning för 1200 personer, jag har nämnt det för er lite men på måndag smäller de och jag svimar nästan bara på tanken av att de sker på måndag.
Jag har haft så mycket att göra ända sen jag kom tillbaka till Hawaii att jag har inte surfat på över 3 veckor nu. Och det är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt.
Nej nu måste jag cykla tillbaka till skolan, men jag vill inte lova något men jag ska försöka skriva snart igen. Detta var mer ett tecken att jag faktiskt lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0