Surf dag

Precis kommit hem från the beach. Jag, Rayan och Zac bestämde igår att vi skulle dra ut på morgon surf, vilket inte var en besvikelse. De var dock lite kämpigt att komma upp ur sängen men när man såg vädret ångra jag mig inte en ända sekund. Fick flera sjukt bra vågor och vi var typ nästan helt själva vilket inte är så vanligt. Testa min nya våtdräkt med och de kändes verkligen som vi hörde tillsammans ;) Tack som sören pappa!! Efter att vi va klara med dagens roligaste syssla åkte vi förbi Mc. och käka frukost as gott. Sen tänkte jag köra hem och överraska Chloé med massa mysiga kramar, men min sömntuta va redan uppe och var i full gång med sitt målar stohoj. Hahah Så jag drog hem till Zac och chilla ett tag och nu är jag tillbaka igen för vi ska iväg med mamma och äta hummer på någon lyxig resturang inne i Newport.

Igår var det middag här med allt möjligt folk och de va sjukt trevlig och jag stod för grillningen som vanligt ;) Hahha Typ alla mina gamla vänner och deras familjer var här och alla verkar ha de sjukt skoj på college, vilket jag kan hålla med om. College är de bästa som har hänt mig i rolighets faktor. Så ett tips, testa på de!!! De är alltid lika kul att höra på olika college de värsta blir ännu värre destu djupare in i samtalet man kommer..

Jaha, då tror jag att jag måste hoppa in i duschen så man inte luktar tång. Fast om man luktar tång passar jag ju in bland fisken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0