Mot cali imorgon

Då var julen över här i New York med och den vart lysande. Alla kusiner var sammlade och enda från Australien kom de besök ifrån. Var längesen jag såg mormor så här glad av att alla var sammlade, de var nog tre år senm, sen sist. Fast egentligen va vi inte alla för alla är vi med Summer och Kevin de är vi sådana här tillfälle man känner av hur mycket dom saknas. Vilket fall so helst fick jag shysst med paket under stora granen ;) Imorgon flyger både mamma, mr. Josh, chloe och jag hem till cali. Det ska bli sjukt kul att komma hem igen jag saknar allt man har där hemma rätt ofta.. Men nu återvänder jag inte till huset bag växt upp i dom senaste åren. Jag flyttar in i ett nytt hus som är helt nytt och fint med en shysst pool och lyx. Tror de duger ganska bra, återkommer med info om de. Idag har vi bara sovit länge och legat i sängen. Chloe och jag tänkte dra ut och käka själva nere vid bettery park eller nått lite senare och sen fixa de sist som packning. Imorgon flyger vi tidigt planet går redan 06.10 så vi åker nog rätt tidigt till JFK. Om vi inte höres så hörs vi hemma i cali. Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0