Godkväll Sverige

Tjeniiiis, jag har faktist precis gått upp sov riktigt länge idag så länge har jag nog inte sovit på flera år. Haha Blev en senn natt med då jag och Chloé va och träffa lite vänner till mig och de blev kanske några öl för mycket där för oss båda. Ikväll lovar jag er att de blir en lugn kväll, fast de är långt till småtimmarna så vi kanske hinner ändra oss. Ikväll är de planerat en middag med familjen och lite andra familjer här i nya huset. Typ lova er lite bilder, så jag får väl bjuda på de här...

Det skiljer sig en aning, men jag gillade de skarpt, nu slipper jag alla äckliga heltteckningsmattor :D Hejsvejs nu ska jag se om duschen duger lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0